Programunk egy nonprofit, és a részvevõ éjszakázók számára ingyenes szakmai –társasági rendezvény
A jelentkezés:
A jelentkezõk számára webes felületünkön biztosítunk lehetõséget a jelentkezésre, mely nem jelent automatikus részvételi jogot.
A jelentkezõk közül- akik az eddigi évek adatai szerint is minimum 150-240%-os túljelentkezést mutattak-, valamint a közvetlenül meghívott VIP vendégek közül kerül visszaigazolásra a végleges részvevõk köre.
Kérjük minden esetben –még ha e mailt is írt a regisztrációs idõszak elõtt- a webes felületen végezze el jelentkezését. Csak az itt feltüntetett adatok alapján tudjuk a visszaigazolást elvégezni.
A visszaigazolás
A résztvevõk visszaigazolásának jogát részben átengedjük a vendéglátó irodaházak és bérlõik részére , és így a végleges részvétel jóváhagyást több szempont szerint végezzük el.
Bizonyos esetekben a vendéglátó cégek üzleti illetve biztonsági elõírásai korlátozhatják , –pl közvetlen konkurrens munkatárs- bizonyos személyek megjelenését irodájuk, ingatlanjuk területén.
Az esemény színes jellegét biztosítandó ügyelünk a részvevõk további szakmai összetételére.
A jóváhagyásban nem jelent automatikus elõnyt a regisztráció idõpontja, de túl késõn regisztrálók számára kockázatot jelenthet, ha a létszám betelik.
Ennek megfelelõen sem ilyen esetben sem más esetben nem fogjuk indokolni a visszautasítás okát.
Az egy cégtõl több regisztrált esetén is elõfordulhat, hogy csak bizonyos munkatársak kerülnek elfogadásra.
Párok jelentkezése esetén sem tudjuk garantálni a közös részvételt, de ilyen esetben is a pontos szakmai érdeklõdés megjelölése elõnyt jelenthet, ezért kérjük a munkahely vagy érdeklõdés minél pontosabb megadását.
Megerõsítés
A pozítív visszaigazolás még nem jelent részvételi lehetõséget. Ezt a szándékot megerõsítõ e mail idõben történõ visszaküldésével tudja Ön biztosítani.
Azon éjszakázók akik lemaradtak volna egy rendezvényrõl viszont növekvõ eséllyel jelentkezhetnek a következõ rendezvényre. Kérjük itt is jelezzék külön a megjegyzés rovatban, hogy már volt sikertelen jelentkezésük a múltban.
A visszaigazoló, vagy elutasító döntést is e mailben küldjük meg és nem tudunk hozzá indoklást csatolni.
Kérjük a fentiek elfogadása után küldjék el jelentkezésüket!
Az esemény jellegébõl fakadóan elõfordulhat, hogy az extrém idõjárási viszonyok ellenére is szabad levegõn kell huzamosabb idõt tölteni, vagy rövidebb távot ( max 1 km) gyalogolni.
Kérjük ennek megfelelõen válasszon mindenki kényelmes városi lábbelit és öltözéket.
A helyszínek közötti közlekedésben hagyományos buszokon kívül max 80 fõ részére a különleges mozgó szórakozóhelyként is funkcionáló Party buszt biztosítunk. Ez a csuklós busz minimálisan biztosít ülõhelyeket. A buszon erõs hang és fényeffektusokat valamint illatosított mûfüstöt is használunk.
A buszokon nincs elõzetes helyfoglalás, az eddigi tapasztalatok szerint mindenki számára jutott lehetõség a Party busszal utazni legalább egy megállónyi utat.
Bizonyos helyszíneken kisebb csoportokra kell osztani az éjszakázókat, a helyi adottságnak, biztonsági elõírásnak megfelelõen.
Az eseményeken kép és hangrögzítés is történik. Ezek felhasználásról a weboldalunkon olvashat.
2022
Az Europa Design idén hat olyan iroda kialakításában is részt vett, akik jelen vannak a versenyben - ráadásul ebből kettőt a 2021-es Irodaházak Éjszakája résztvevői személyesen is bejárhattak.
Nyolcadik alkalommal szervezte az Europa Design az Irodaházak Éjszakája című eseményt, amelyre hagyományosan a Design Hét alatt kerül sor.
Idén is érdemes időben jelentkezni az Irodaházak Éjszakájára, amelyet már nyolcadik alkalommal szervez meg az Europa Design.