2017.10.12
ACCOR Hotels Budapest

Az AccorHotels, a világ vezetõ utazási és életmód csoportja több mint 4 100 szállodával rendelkezik. A cég a közelmúltban új vállalati értékeket nevezett meg, melyekhez új management stílust rendelt. Mindez kiváló alapot biztosított az új iroda megálmodásához, amely a szállodák támogató központjaként mûködik. A nyitott terek, a feltöltõdés és személyes kapcsolattartást biztosító helyiségek így összhangban állnak a kollégák igényeivel, a cég értékeivel, és a felnövekvõ Y és Z generáció elvárásaival is. Az iparágat sújtó munkaerõhiány miatt a vezetõség nem elégedett meg egy „kellemes és ergonomikus” irodai környezet kialakításával. Csatát kell nyernünk minden értékes munkavállalóért, ezért fontos volt a tervezésnél, hogy vállalatunk alapértékeit az iroda visszatükrözze és modern, fiatalos, minden igényt kielégítõ közösségi térré váljon, ahol a közel 80 irodai munkatárs otthon érezheti magát. 
Az új irodai helyszín a csoport egyik szállodája, így adott volt a vasbeton harántfalakkal tagolt hosszúkás terület. A tartófalakon kívül minden egyéb szerkezet elbontása után egy átlátható, transzparens tér jött létre. A függõleges lamellarácsokkal kiegészülve a közös térérzet és az intimitás finom vizuális egyensúlya alakult ki.
Az irodában az egyéni koncentrációt, valamint csapatmunkát igénylõ feladatok mellett kimelten fontos a folyamatos telefonos kapcsolattartással járó értékesítési munka. A részlegek elhelyezése a létszám, munkafolyamatok és raktárigények alapján történt, szem elõtt tartva, hogy senki se legyen elszigetelve, mindenkinek legyen lehetõsége a közösségi életre.
A modern technológia és a digitalizáció lehetõvé teszi a dinamikus munkavégzést, ezért a WiFi hálózat mellett a közösségi terekben elérhetõ a belsõ hálózat is. Így az aktuális feladathoz alkalmazkodva, ergonómikus munkaszékeken túl, az agórán, a kantinban, a konferenciateremben, a "conf call" kabinokban, a teraszon vagy akusztikus fotelekben is elvégezhetõ a munka és létrejöhet a kollaboráció.

A kommunikáció a vendéglátás alapja, ezért a munkatársak - mint a vállalat legfontosabb erõforrásai - bevonása, kezdeményezéseik, igényeik megfogalmazásának motiválása az egész projektet körbeölelte. A költözés bejelentése egy csapatépítõ tréning keretében történt, a „Moving Csapat” 17 hírlevele, a bontó buli és a beköltözés napján a vörös szõnyeg a bejáratnál, a személyre szóló welcome ajándék és csoki, a közös koccintás, továbbá a beköltözés hetében megvalósuló újabb interaktív csapatépítõ mind azt segítették, hogy az új iroda mindenki számára „álom irodává” válhasson.
A dolgozók érdekeit szem elõtt tartva a régi irodában meglévõ komfort fokozatot emelni kívánta a vállalat. Ezért kényelmi többletként bevezetésre került az ingyenes kávé, tea fogyasztási lehetõség, zuhanyzók és öltözõk is rendelkezésre állnak már, továbbá csocsó asztal is várja a játékosabb kedvû dolgozókat. 
 
Az ergonómikus székeket a dolgozók 4 típusból választhatták ki, amelynél a színüket is saját ízlésükre szabhatták. A berendezés tekintetében egy letisztult, magas minõségû fehér bútorzat került kiválasztásra, egyfajta ellenpontjaként a dinamikus, színes moduláris szõnyegnek.
A nyitott iroda negatív zajhatásait ellensúlyozandó, szõnyeg és hangterelõ panelek segítenek a munka hatékonyságának növelésében.
Az ingyenes parkolás mellett kerékpár és motor tároló is a dolgozók rendelkezésére áll. A gépészet tekintetében fontos megemlíteni a egyedileg, részlegenként irányítható légtechnikát, a chipes be- és kiléptetõ rendszert és a tûzvédelem tekintetében alkalmazott vízfüggönyt. A design kialakításánál a vállalat PLANET 21 programja értelmében a zöld megközelítést alkalmaztuk, ezért a fa felületek, a konferencia terem üvegfalát díszítõ fa dekoráció, a szelektív hulladék gyûjtés lehetõsége, a mozgásérzékelõk és kizárólag LED fényforrások használata, a teraszon kialakításra kerülõ közösségi kert és a zöld növények mind-mind a tudatos koncepció részét képzik.

Tervezõ: Veréb Csaba
Ingatlanfejlesztõ: ACCOR-Pannonia Hotels Zrt.
Átadás éve: 2016
Terület: 958 m2

Europa Design referenciaképek itt!

KÖVETKEZŐ
IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA



2019



Részletek hamarosan!

HÍREK

2018.11.01
Ilyen volt az Irodaházak Éjszakája VI.

A VI. Irodaházak Éjszakáját a munkatársak jó közérzetét fókuszba helyező WELL IRODA jegyében rendezte meg az Europa Design és kiemelt médiatámogatója, az Irodakereső. Ráadásul a sokak által izgatottan várt esemény alapítója és ötletadója, az Europa Design először nyitotta meg új irodaházának kapuit az érdeklődő nagyközönség és a szakma előtt.

2018.10.15
Irodaházak Éjszakája VI. - a film előzetese

Máris itt IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA VI.-ról készült film előzetese! 8 hivatalos fotós és egy forgatócsoport is elkísért minket, hogy az se maradjon le a legértékesebb pillanatokról, aki az óriási túljelentkezés miatt idén nem jutott be a programba.

2018.10.13
Teltház az IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA VI.-on!

Hatalmas érdeklődés övezte most csütörtökön a VI. IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJÁT! Ismét teltházas létszámmal, 2 normál és 1 partybusszal jártuk be Budapest kiválasztott irodaházait.

VI. Irodaházak Éjszakája

2018.06.25
Irodaházak Éjszakája VI.: 2018. október 11.

Irodaházak Éjszakája VI.: 2018. október 11.
További részletekért figyeld az oldalt!

Irodaházak Éjszakája VI.: 2018. október 11.

további részletek →

Kapcsolat


IRODAHÁZAK ÉJSZAKÁJA
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-73.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Elérhetőség
Email
marketing@europadesign.hu
Kövessen minket!


http://www.europadesign.hu/

Adatkezelési tájékoztató